Dlaczego ważne jest stworzenie strony WWW firmy?

Strona internetowa firmy jest bez wątpienia najlepszym i najważniejszym sposobem dotarcia do konsumenta swoich usług oraz do reklamy własnego przedsiębiorstwa bez względu na jego rozmiar, zasięg działania czy specjalizacje. W tym artykule omówimy, dlaczego warto mieć dobrą stronę WWW.

Zyskaj nowych klientów

Głównie internet to w dzisiejszych mobilnych czasach źródło informacji dlatego warto również i tam zaistnieć, a zarazem stworzyć stronę, która pozwoli umocnić status firmy czy marki. Firma, która posiada taką stronę, jest wiarygodna dla każdego potencjalnego klienta.

Nie ulega wątpliwości, że strona WWW firmy umożliwi kontakt z klientem. Wpisując frazę w wyszukiwarkę, dodając konkretną miejscowość, pojawiają się wszystkie firmy za kluczem. Z tego obrazu niemniej jednak potencjalny klient trafi właśnie na Ciebie i zyskujesz na tym!

Warto zwrócić uwagę, że inwestycja w stronę WWW na pewno się zwróci. Tworzenie całej domeny, obrazy zaprojektowane przez grafika, firma, która zajmuję się pozycjonowaniem — są to niestety koszty, ale dzięki temu Twoja strona będzie wyglądać profesjonalnie, a dzięki pozycjonowaniu zyska na docelowej skuteczności, która będzie przynosić oczekiwane zyski.

Zadbajmy o szczegóły

Warto przed założeniem strony firmowej przemyśleć nazwę domeny. Może ona charakteryzować profil firmy lub bezpośrednio nazwę. Pamiętajmy jednak, że nie mogą tam występować polskie znaki, najlepiej bez żadnych łamaczy językowych, a zarazem, żeby była różna od konkurencji i łatwa do zapamiętania.

Wielką popularnością również cieszą się nazwy domeny z .pl, ponieważ jest to typowe, polskie rozszerzenie.

Zwróćmy również uwagę na treści, które są tworzone, dobrze jest pamiętać o unikalności oraz o grupie, do której się zwracamy. Wszystko to należy zaprojektować w taki sposób by było czytelnie, interesujące i aby użytkownik nie zmienił firmy na konkurencyjną tylko ze względu na chaotyczność strony internetowej.

Witryna internetowa jest najtańszą formą reklamy, która skupia dodatkowo informacje o firmie takie jak historia, oferta, jak i można ją wyposażyć w galerię zdjęć, na których przestawiona jest siedziba, flota lub poszczególne usługi, lecz najważniejszą oraz najskuteczniejszą zakładką jest „kontakt”, to tam widnieją dane właściciela, numery telefonu, adres, a także numery NIP-u czy regonu.

Przejrzysty układ bez nadmiaru ikon czy zbyt duża ilość pogrubionego tekstu, „im mniej, tym lepiej” to słowo w stu procentach może odnosić się do prezentacji firmy na stronie internetowej.

Zareklamuj dalej

Skuteczność strony również przejawia się w tak zwanych odnośnikach. Reklamując swoją ofertę na portalach ogłoszeniowych, podczas katalogowania, zakładania profilu social media czy w realnych wizytówkach lub ulotkach warto umieścić link do strony. Jest tam on wręcz niezbędny, ponieważ klienci mogą bliżej zapoznać się z firmą, a następnie zapamiętają ją jeszcze lepiej. A jeżeli jesteś już na rynku od jakiegoś czasu, to pamiętajmy aby systematycznie odświeżać ofertę o nowe usługi czy wymianie zdjęć po renowacji lub ukazaniu nowego nabytku. Daj poczuć, że nieustannie się rozwijasz, a gdy wkraczasz w marketing, udowodnij, że nowe techniki są dużo sprawniejsze.

Strona internetowa to nie reklama slajdowa ograniczona czasowo, to również nie plakat, który ulegnie zniszczeniu, strona WWW to całodobowa, dostępna w każdy dzień w roku reklama dostępna dla wszystkich użytkowników internetu, dlatego nie ma lepszego rozwiązania. Wzbudzenie chęci zajrzenia ponownie – to Twój cel, dlatego niezmiernie trzeba podążać wyznaczonymi krokami.

Autor artykułu:
Artykuł przygotowało Haiku Studio zajmujące się pozycjonowaniem, promocją i tworzeniem stron WWW: http://haiku.com.pl/strony-www
 
 

Katagoria: porady marketingowe
Słowa kluczowe: , , , , , , ,
Opublikowano 2 lata temu.
Publikacja była czytana: 3885  razy.